Forskningstips      ·     Diskussionsöversikt      ·     Sök      ·     Användarkonto
Arkivguiden   >   Arkivguidens Forum   >   Fikarummet   >  
Glad Påsk
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3872) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Eivor Andersson - Onsdag den 08 april 2009 kl. 14.47
...... GLAD PÅSK.........
önskas alla

Eivor

(Ändrat av kontoinnehavaren den 08 april 2009 kl. 14.53.)
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3873) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Eivor Andersson - Onsdag den 08 april 2009 kl. 14.51
Något fel - template BEGIN ?

försöker igen:
ägg
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3875) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Linda Simonsson - Onsdag den 08 april 2009 kl. 16.34
Glad Påsk
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3885) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Ole Frederiksen - Torsdag den 09 april 2009 kl. 18.19
Ja, glad PÅSK - absolut! - Det var noget af et æg Eivor.
Billeder dur jeg ikke til - altså her...
Hilsen Ole
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3888) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Lotta Nordin - Torsdag den 09 april 2009 kl. 20.32
Glad Påsk!

...och flyg försiktigt ikväll... :)
blåkulla

Mvh//
Lotta
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3890) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Christian Andersson - Torsdag den 09 april 2009 kl. 22.47
mattsonthemove.gif

Blekinge Båtsmän är också ute och rör på sig på skärtorsdagen.

Glad Påsk önskar Matts Rosenbom och jag.
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3891) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Arne Johnsson - Torsdag den 09 april 2009 kl. 23.14
Lotta.
Du skriver ,flyg försiktigt i kväll,du menar väl påsk käringarna,dom flyger väl i dagsljus.
I dag körde jag till Systemet i Kungälv,och jag kände en frid genomströmma hela mitt inre som det naturigtvis
bör göra vid en sådan resa,med tanke på det stora utbudet av glädjebefrämjande varor dom har.
När jag passerar Ingetorps Sjö får jag plötsligt se uppe i skyn en flicka på en sobelimme med ett långt skaft cirkla omkring,som för att ta ut riktningen till Blåkulla.Om det gick bra med resan till och ifrån Blåkulla skulle vara nöjsamt att läsa här på Arkivguidens forum.
I alla fall,
önskar jag en trevlig påskhelg till flickan på kvastskaftet och alla andra här på forumet.
Mvh.Arne
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3892) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Eivor Andersson - Fredag den 10 april 2009 kl. 11.37
Hej Arne,
Jag fick detta mail från en väninna igår:

När åker Du??
Själv drar jag vid 4-tiden. Det mesta är klart.
Jag har badat katten i neon, satt lysdioder i hucklet,
fixar just nu hjullagren på kvasten, det blir raketbränsle i år..


Så det kanske var någon av oss du såg :)
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3893) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Arne Johnsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 12.15
Eivor.
Vilken härlig väninna du har.
Har hon månne lärt sig något av dig.
Mvh.Arne
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3894) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Linda Simonsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 17.00
haha den var bra Eivor, den borde man spara till nästa år ;)
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3895) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Carina Månsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 17.50
Fick också samma text igår som du Eivor, fast med sms.

GLAD PÅSK ALLIHOP
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3898) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Eivor Andersson - Fredag den 10 april 2009 kl. 21.37
Hej,

Ja det verkar som många kvinnor fått detta. Det gäller att samla skarorna :)

Ha en fin påsk

Eivor
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3899) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Arne Johnsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 22.33
Eivor.
Du kan väl skicka en skara upp över Fläskelebergen också.
Det är väl Bikini som gäller nu,med tanke på raketbränslet.
På återseende i morgon.
Mvh.Arne
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post3901) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Liselott Jonasson - Lördag den 11 april 2009 kl. 07.48
En riktigt Glad Påsk till alla er som hjälper till och lägger ner arbete på att se till att man kommer vidare i forskningen.

MVH Lotta
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post6739) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Eivor Andersson - Onsdag den 31 mars 2010 kl. 10.55
Så var det Påsk igen till helgen.
Önskar alla en riktigt GLAD PÅSK

påsk


Eivor
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post6741) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Kenneth Wulcan - Fredag den 02 april 2010 kl. 10.06
Önskar er alla en Glad Påsk.
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post17307) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Håkan Andersson - Fredag den 14 april 2017 kl. 13.28
Glad påsk på er!

Jörgen och Christian! Ta det nu lungt på kvasten när ni skall ut och åka med de andra kärringarna....
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post17308) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Christian Andersson - Söndag den 16 april 2017 kl. 16.38
Emilio gästar Bingo-Lotto i kväll. Lotterna var slutsålda så jag köpte Trisslotter i stället. Det går nästan lika bra och så slipper man prata med Loket.
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post17310) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Christian Andersson - Tisdag den 18 april 2017 kl. 23.05
Håkan det var ju Oldsberg och inte Loket. Men jag slapp prata med honom också. Jag vann 60 kronor på trisslotterna så vi förlorade bara 180 kronor. Missade du Bingo-Lotto på påskdagen så kan du kolla in Mille här: https://www.youtube.com/watch?v=9MH_f6tKWF4
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post17311) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Håkan Andersson - Onsdag den 19 april 2017 kl. 07.54
Missade bingolotto. Han är ifrån våra hemtrakter. Från Fågelmara tror jag. Ligger någon mil söder om Bergkvara eller något sådant men jag har varit där många gånger. En talang.
Skriv ett inlägg

På sidan Formatering (som öppnas i ett nytt fönster) visas hur man får fetstilt och kursiverad text, gör länkar och infogar bilder, med mera.

När inlägget är sänt, så kan du ändra i det inom 12 timmar, genom att klicka på knappen Redigera detta inlägg till vänster om ditt namn i inlägget.

Om du abonnerar på inlägg från den här diskussionen, så får du besked per epost direkt när någon har svarat på ditt inlägg, och också om någon långt senare upptäcker diskussionen och kommer med ytterligare upplysningar (något som är lätt att missa annars). Logga in för att abonnera via länken Användarkonto överst på sidan.

OBS 1! Lämna inga personuppgifter om nu levande personer! Läs mer i forumreglerna (inklusive kommentaren) om vad som räknas som personuppgifter (sidan öppnas i ett nytt fönster).

OBS 2! Glöm inte att alltid ange källan till de upplysningar som du lämnar både när du svarar och frågar, och att alltid tala om vad du redan vet och var du redan har sökt när du ber om hjälp. Och gör inte samma inlägg under flera rubriker. Läs mer i forumreglerna (inklusive kommentaren) om varför detta är viktigt (sidan öppnas i ett nytt fönster).

Endast registrerade användare kan skriva inlägg här. Du kan registrera ett användarkonto, om du inte redan har ett.
Användarnamn:
Lösenord:

Du måste förhandsgranska inlägget innan det kan sändas.

Om Arkivguidens Forum      ·     Forumregler      ·     Kontakt      ·     Upphovsrätt (©)