|
Av Anne Karatas (Annek) - Söndag den 14 november 2010 kl. 15.11
|
Hej jeg er blevet anbefalet at søge hjælp her.... Min slægtning skulle 2. verdenskrig have været bosat i Malmö, hun skulle endvidere have været leder af den danske klub i Malmö. Hun hedder Jensine Jensen. Jeg ved at hun er født i Danmark d. 31 oktober 1914 i Glostrup Sogn. Jeg ved at hun er plejebarn hos en svensk emigrant i Glostrup Oluf Svensson. Jeg ved at hun i 1946 efter krigen bliver skilt ved dom februar 1946 - og d. 20 marts 1946 bliver borgeligt viet på KBH Rådhus. Da hun bliver skilt hedder hun Jensine Röhr. Findes der nogen informationer om hende i Sverige ? Er hendes ægtemand svensk ? Bliver hun gift 1. gang i Sverige ? Med venlig hilsen Anne
|
|
|
Av Jörgen Tollesson (Jts) - Onsdag den 17 november 2010 kl. 21.35
|
Om hon var född i Danmark och var tillbaka i Danmark efter kriget, så finns det knappast något om henne i de delar av den svenska folkbokföringen (före sekretessgränsen) som finns på internet eller olika CD-register. Det bästa är nog att kontakta Malmö stadsarkiv.
|
|
|
Av Anne Karatas (Annek) - Lördag den 20 november 2010 kl. 11.09
|
Hej Jørgen Tak for dit svar. jeg vil forsøge at skrive til Malmö stadsarkiv. Mvh Anne
|
|
|
|
|