|
Av Eivor Andersson - Onsdag den 08 april 2009 kl. 14.47
|
...... GLAD PÅSK......... önskas alla Eivor (Ändrat av kontoinnehavaren den 08 april 2009 kl. 14.53.)
|
|
|
Av Eivor Andersson - Onsdag den 08 april 2009 kl. 14.51
|
Något fel - template BEGIN ? försöker igen:
|
|
|
|
Av Ole Frederiksen - Torsdag den 09 april 2009 kl. 18.19
|
Ja, glad PÅSK - absolut! - Det var noget af et æg Eivor. Billeder dur jeg ikke til - altså her... Hilsen Ole
|
|
|
Av Lotta Nordin - Torsdag den 09 april 2009 kl. 20.32
|
Glad Påsk! ...och flyg försiktigt ikväll... Mvh// Lotta
|
|
|
|
Av Arne Johnsson - Torsdag den 09 april 2009 kl. 23.14
|
Lotta. Du skriver ,flyg försiktigt i kväll,du menar väl påsk käringarna,dom flyger väl i dagsljus. I dag körde jag till Systemet i Kungälv,och jag kände en frid genomströmma hela mitt inre som det naturigtvis bör göra vid en sådan resa,med tanke på det stora utbudet av glädjebefrämjande varor dom har. När jag passerar Ingetorps Sjö får jag plötsligt se uppe i skyn en flicka på en sobelimme med ett långt skaft cirkla omkring,som för att ta ut riktningen till Blåkulla.Om det gick bra med resan till och ifrån Blåkulla skulle vara nöjsamt att läsa här på Arkivguidens forum. I alla fall, önskar jag en trevlig påskhelg till flickan på kvastskaftet och alla andra här på forumet. Mvh.Arne
|
|
|
Av Eivor Andersson - Fredag den 10 april 2009 kl. 11.37
|
Hej Arne, Jag fick detta mail från en väninna igår: När åker Du?? Själv drar jag vid 4-tiden. Det mesta är klart. Jag har badat katten i neon, satt lysdioder i hucklet, fixar just nu hjullagren på kvasten, det blir raketbränsle i år.. Så det kanske var någon av oss du såg
|
|
|
Av Arne Johnsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 12.15
|
Eivor. Vilken härlig väninna du har. Har hon månne lärt sig något av dig. Mvh.Arne
|
|
|
Av Linda Simonsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 17.00
|
haha den var bra Eivor, den borde man spara till nästa år ;)
|
|
|
Av Carina Månsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 17.50
|
Fick också samma text igår som du Eivor, fast med sms. GLAD PÅSK ALLIHOP
|
|
|
Av Eivor Andersson - Fredag den 10 april 2009 kl. 21.37
|
Hej, Ja det verkar som många kvinnor fått detta. Det gäller att samla skarorna Ha en fin påsk Eivor
|
|
|
Av Arne Johnsson - Fredag den 10 april 2009 kl. 22.33
|
Eivor. Du kan väl skicka en skara upp över Fläskelebergen också. Det är väl Bikini som gäller nu,med tanke på raketbränslet. På återseende i morgon. Mvh.Arne
|
|
|
Av Liselott Jonasson - Lördag den 11 april 2009 kl. 07.48
|
En riktigt Glad Påsk till alla er som hjälper till och lägger ner arbete på att se till att man kommer vidare i forskningen. MVH Lotta
|
|
|
Av Eivor Andersson - Onsdag den 31 mars 2010 kl. 10.55
|
Så var det Påsk igen till helgen. Önskar alla en riktigt GLAD PÅSK Eivor
|
|
|
Av Kenneth Wulcan - Fredag den 02 april 2010 kl. 10.06
|
Önskar er alla en Glad Påsk.
|
|
|
Av Håkan Andersson - Fredag den 14 april 2017 kl. 13.28
|
Glad påsk på er! Jörgen och Christian! Ta det nu lungt på kvasten när ni skall ut och åka med de andra kärringarna....
|
|
|
Av Christian Andersson - Söndag den 16 april 2017 kl. 16.38
|
Emilio gästar Bingo-Lotto i kväll. Lotterna var slutsålda så jag köpte Trisslotter i stället. Det går nästan lika bra och så slipper man prata med Loket.
|
|
|
Av Christian Andersson - Tisdag den 18 april 2017 kl. 23.05
|
Håkan det var ju Oldsberg och inte Loket. Men jag slapp prata med honom också. Jag vann 60 kronor på trisslotterna så vi förlorade bara 180 kronor. Missade du Bingo-Lotto på påskdagen så kan du kolla in Mille här: https://www.youtube.com/watch?v=9MH_f6tKWF4
|
|
|
Av Håkan Andersson - Onsdag den 19 april 2017 kl. 07.54
|
Missade bingolotto. Han är ifrån våra hemtrakter. Från Fågelmara tror jag. Ligger någon mil söder om Bergkvara eller något sådant men jag har varit där många gånger. En talang.
|
|
|
|
|