|
Av Håkan Andersson - Måndag den 20 mars 2017 kl. 15.34
|
Om man tar en given årsmodell t.ex. år 2000. Var kan man enklast veta när under året den är byggd. Hösten 1999 eller våren 2000? Biltillverkaren?
|
|
|
Av Håkan Andersson - Tisdag den 07 februari 2023 kl. 18.10
|
Undrar vilket forum som är lämpligas (kanske kan finnas flera) för att leta begagnade bilar. Letar då efter en Volvo kombi som också är automatväxlad. Gärna med drag. Behöver inte köpa omgående.
|
|
|
Av Jörgen Tollesson - Tisdag den 07 februari 2023 kl. 18.18
|
Nu får du bestämma dig. Letar du efter en bil eller en Volvo?
|
|
|
Av Håkan Andersson - Onsdag den 08 februari 2023 kl. 00.21
|
Blir en bil som rullar bra?
|
|
|
|
Av Jörgen Tollesson - Lördag den 08 april 2023 kl. 00.47
|
Vi ska inte diskutera nu levande personer i forumet. Men jag kan avslöja att jag inte har någon Volvo. Fast det var ju inte det som du frågade om - du frågade ju om bil...
|
|
|
Av Håkan Andersson - Fredag den 14 april 2023 kl. 05.04
|
Exakt. Det var en bil det handlade om
|
|
|
Av Christian Andersson - Tisdag den 18 april 2023 kl. 15.42
|
Syster Jane Håkan har du ingen bil blir det till att gå. Jag har green card som gäller i hela kommunen så jag behöver ingen bil. Sedan har jag gångavstånd till stationen och direkttåg till Nørreport. Men för det mesta gör jag uppehåll vid Jernbanecafeen: Jernbanecafeen Jag tror att det kan vara så att herr Tollesson inte har bil men jag är inte helt säker på det saken. Däremot är jag säker på att jag inte vet om herr Tollesson har körkort. Var han gör uppehåll har jag inte heller med att göra. Guben i låddan
|
|
|
|
|