|
Av Christian Andersson - Onsdag den 11 december 2019 kl. 17.57
|
Jag har bestämt för mig att kabel-tv-operatörerna en gång åtog sig att återutsända TV1, TV2 och TV4 i kabelnätet. "Tillsvidare ersätter [ComHem] vi de berörda kanalerna med annat utbud. TV4 ersätts med National Geographic. För de som har haft Sjuan ersätts den med Paramount Network och TV12 med History Channel. I det abonnemangsfria digitala utbudet tillkommer även ATG Live och Expressen TV tillsvidare." Tja det blev knappast sämre fast den oäkta hustrun hade hoppats på snooker. Smartfånarna har fått obegränsad tilldelning medan vi fånar med mobilt bredband inte får något extra alls. Men det är kappast något som är värt att kasta från sjuan och tolvan så det lär räcka till. SVT:s och TV4:s program tar jag från masten uppe på berget. Utmärkt kvalite. Fast bilden fladdrar till när när kajorna fladdrar förbi fönstret. Så jag är tillfreds med sakernas tillstånd. Men det varar väl inte för evigt. Vy över Karlskrona från Bryggarberget som Erik Dahlberg såg det: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Suecia_3-110_%3B_Karlskrona.jpg Lägg märke till duellanterna nere till höger. Det skulle kunna vara Telia och Tele2.
|
|
|
|
|
|