|
Av Christian Andersson - Tisdag den 01 mars 2022 kl. 17.55
|
Datum: Mon, 28 Feb 2022 11:33:55 -0500 Lagra Din faktura har betalats två gånger x2.msg Från: Telia <mail@networksolutions.com> Till: ostkanten@klaura.se Ämne: Din faktura har betalats två gånger x2 Alla meddelandehuvuden Alla bilagor Återbetalningsnummer: 28HK9-DKK Hej , Vi informerar dig skriftligen om att det sista utdraget av din faktura för februari 2022 betalades två gånger. Vi inbjuder dig att begära en återbetalning genom att klicka på länken nedan: Du kan justere din faktura i afsnittet: Begäran om återbetalning Obs: Om detta inte löses inom de närmaste 12 timmarna kommer ingen återbetalning att ges. Tack för ditt samarbete i denna fråga Vår båtsman har ingen telefon och hade han haft det så hade haft det hade så hade han inte haft Telia och förresten så betalar han inga fakturor. Särskilt inte i utländsk valuta.
|
|
|
Av Jörgen Tollesson - Tisdag den 01 mars 2022 kl. 20.51
|
Och om Telia hade skickat det mejlet, så hade man inte använt en avsändaradress från domänen networksolutions.com... Dessutom tycks skojaren ha lite problem att hålla isär svenska och danska: "Du kan justere din faktura i afsnittet..."
|
|
|
|
|