|
Av Carina Månsson - Torsdag den 09 oktober 2008 kl. 16.28
|
Ser jag rätt ??? när jag tycker att länktipset i Anbytarforum, hit till Arkivguiden, har "försvunnit" 2 ggr ??? Det är ju en massa andra länktips där, så varför skulle inte detta länktipset hit få vara kvar i så fall. Eller har jag sett fel ???
|
|
|
Av Christian Andersson - Torsdag den 09 oktober 2008 kl. 17.34
|
Hej Carina! Jovisst ser du rätt. Och visst är det en fråga om netikett, eller snarare brist på netikett. Men vi ska helst inte diskutera Anbytarforum och Sveriges släktforskarförbund i det här forumet. Se: Arkivguidens Forum har öppnat! Sådana diskussioner skulle lätt kunna överskugga det huvudsakliga syftet med forumet, nämligen släkt- och hembygdsforskning. Plus lite småtrevligt "chattande" i fikarummet förstås. De försvunna länkarna diskuteras just nu i Proveniens. Du måste vara registrerad användare för att kunna läsa och skriva i den diskussionen. Det är snabbt och enkelt att registrera sig där. Och det kostar ingenting. Men rent pricipiellt skulle man förstås kunna skriva vad man tycker om att inlägg raderas. Inlägg som inte bryter mot några forumregler. Utan namns nämnande förstås. Mvh - Christian
|
|
|
Av Carina Månsson - Torsdag den 09 oktober 2008 kl. 20.50
|
Tack för ditt svar Christian. Syftet är ju såklart släkt och hembygdsforskning.
|
|
|
|
|