Forskningstips     ·     Diskussionsöversikt     ·     Sök     ·     Användarkonto 
Arkivguiden   >   Arkivguidens Forum   >   Gotland   >   Allmänt om Gotland   >  
Rute socken
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post8779) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Mari-Ann Nyman - Onsdag den 23 februari 2011 kl. 08.52
Hej!
I vilka kyrkböcker hittar man Rute socken före 1860?
Finns det någon förteckning där man kan hitta socknar som har bytt församling?
Hälsningar
Mari-Ann Nyman
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post8781) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Jörgen Tollesson - forumguide - Onsdag den 23 februari 2011 kl. 14.05
Se diskussionen Rute: Rute kyrkoarkiv. (Jag har ändrat rubrik på den diskussionen nu. Den gamla var Födda 1858 i Rute?)

Jag stänger här, så kan diskussionen fortsätta på den andra sidan.
Sidans rubrik Föregående inlägg Nästa inlägg Skriv ett nytt inlägg  Direktlänk till detta inlägg (#post8782) - klicka och kopiera från webläsarens adressfält  Redigera detta inlägg  Av Mari-Ann Nyman - Onsdag den 23 februari 2011 kl. 16.49
Oj, då och hej igen!
Hade glömt att jag frågat tidigare.
Ber om ursäkt!
Hälsningar
Mari-Ann
Om Arkivguidens Forum      ·     Forumregler      ·     Kontakt      ·     Upphovsrätt (©)