|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Söndag den 20 april 2014 kl. 00.35
|
Vad gör alla i Påsk och för övrigt ? Dags att få liv i i detta forum igen. Och Hultarn, sitter kvar på sin tron. Men den nye väpnaren, slår allt. Enligt mig så borde han bli statsminister, direkt. Han slår Hultarn, med mer än råge. Bara att vara ambassadör för Ufo-folket ?
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Torsdag den 24 april 2014 kl. 15.04
|
Så det blev inga färder till Blåkulla för våra riddare denna helg? Eller tog kärringarna hand om kvasstarna? Klart att riddarna behöver en ambassadör också.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Fredag den 25 april 2014 kl. 05.46
|
|
Ja, visst behöver de denna ambassadör och hans kunskaper. Kan även allt om småfolket och diverse otyg, som bor i tunnlar under jorden. Till att vara företrädare för Ufofolket, även när sockerkaka inte varit inblandat.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Lördag den 26 april 2014 kl. 23.45
|
|
Håkan, du har så rätt. Visst behöver Ufofolket småfolket och annat en företrädare. Vi ska ju inte diskriminera någon och visst känner vi ju alla till dessa underjordiska gångar. Med ett speciellt centrum vid Hunneberg, då särskilt vid den nedlagda torvfabriken Toremosse. Sover du dåligt,förkyld os.v allt beror på dessa tunnlar i underjorden.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Fredag den 02 maj 2014 kl. 23.38
|
|
Tänkte först lägga det i Dagens Citat. Men det hur nog mer hemma här, Hultarn den ständige hypokondrikern och nydanaren i alla sjukdomar. Citatet är: För att vara så sjuk, som jag är. Så är jag ovanligt frisk.
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Måndag den 05 maj 2014 kl. 15.34
|
Kan dessa tunnlar lämpa sig för att lagra sockerkaka? Fina årgångar kan det bli. Ekfat? Hultarn kanske är lite intellektuell också med tanke på det du skrev.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Måndag den 05 maj 2014 kl. 20.15
|
|
I tunnlarna, bor det ju allt otyg. De sysslar nog inte med sockerkaka, men får väl fråga Ufo-ambassadören, lite närmare. Hultarn är nog intelektuell, ett annat citat är i någon av sina hypokondriska sjukdomar blev han röntgad i huvudet. Eller som han uttryckte det: Jag blev röntgad i huvudet, det hittade ingenting.
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Torsdag den 08 maj 2014 kl. 15.06
|
|
Det var en tvetydigt uttalande från Hultarn. Lite lustigt också.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Torsdag den 08 maj 2014 kl. 23.28
|
|
Många av hans uttalande är underliga, typ : Man saknar inte spiltan, förrän båset är tomt. Men allt han säger. Är inte dumt, ett av hans egna ordspråk är . Först i kön slipper, vänta
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Söndag den 11 maj 2014 kl. 17.33
|
|
Han har sina ljusglimtar med andra ord, våran riddare. Tror säkert du har många fler av dessa bevingade uttryck.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Onsdag den 14 maj 2014 kl. 18.50
|
|
Under en avsmakning av sockerkaka för några år sedan ska han han ha sagt: Den som har lever får se. Men tror inte det var Hultarn, med hans kunskaper om människokroppen, är det för avancerat.
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Onsdag den 14 maj 2014 kl. 20.12
|
|
Idel ädla uttryck. Snart är det norges nationaldag. Har våra riddare provat norsk sockerkaka någongång? Eller det kanske heter "blödekaga" hos våra grannar. Vad vet jag.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Torsdag den 15 maj 2014 kl. 21.33
|
|
De har väl nästan smakat det eftersom det ska vara norsk turbojäst till baket. I alla fall enligt konditor och bagarmästaren Vassmaárn. Så funderar ambassadören för Ufofolket, att ta upp Vassmaàrns bageriyrke. Det har ju varit dåligt med det i bagarens sjukdom. Men då uppstår ju ett problem, var "ugnen" ska stå. Står den över en av dessa tunnlar, som rymmer det mesta i otygens värld. Så blir det ju bara drank av det. Säger ambassadören det, så är det nog sant.
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Lördag den 17 maj 2014 kl. 21.09
|
Hinner det gäsa innan de smakar? Sockerkakssmet kan också vara gått... Vassmaarn har fått en konkurrent. Blir det sockerkaka med romrussin i konkurentens bak som smaksättare? Finns det ingen ingenjör bland våra riddare så slipper de slåss om ugnen? Snickra ihop en ny kan man ju alltid.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Söndag den 18 maj 2014 kl. 10.16
|
|
Ambassadören, är väl lite av ingenjör. Han kan ju mäta var tunnlarna går med allt otyg. Vi har föreslagit att han ska skriva en bok om denna okända kunskap, han innehar. Tänk att det är så enkelt att allt beror på var saker är placerade ovan jord.
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Söndag den 18 maj 2014 kl. 13.16
|
Kanske har han något slags ekolod. Borde han kanske ha, riddare av sockerkaka som han är. Satt och funderade på ett fenomen som finns i Nordamerika. Slukhål tror jag de kallas. Mycket som trillar ner i dessa. Hela hus ibland. Hoppas inte sockerkaksbaket trillar ner i ett liknande hål.
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Tisdag den 20 maj 2014 kl. 22.14
|
|
Slukhål, det hade den numera avlidne "Lennart med magen". Ner i hans mun försvann ju allt. Ekolod behöver inte ambassadören, han har en pinne med en metallbit och har man rätta känslan. Då Håkan blir det känning i pinnen och så vet man var otygen bor. De bor inte vid Ufo-folkets underjordiska stationer i alla fall, så mycket har jag fattat. Svenska försvaret gör allt för att tysta ned detta också. För när han är hos "Rolf vid mossen" så känner de hur försvaret gör gångar, det gungar i huset, när försvaret spränger i Hunneberg. Det är förresten ihåligt allt enligt "Rolf vid mossen". Han har även samma kunskaper som Ambassadören och de känner sig mycket missförstådda. Förstår inte varför.
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Tisdag den 20 maj 2014 kl. 22.28
|
Otyget verkar vara tilldragande i alla fall. Speciellt när man går med pinnar tydligen. UFO-folkets stationer? Satt just och funderade på hur deras farkoster ser ut. Kan de åka runt i gamla såskoppar måntro?
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Onsdag den 21 maj 2014 kl. 21.09
|
|
Otygen är inte tilldragande, Ambassadören har mätt här, ett särskilt utsatt område. Men sätter jag en speciell sorts sten ute i diket.så blockeras den gången, som går under mitt hus. Den har troligen någon sorts direkttransport med Hunneberg. Såskoppar , du är stenålders Håkan. De far omkring med ljusets hastighet, när du blinkar, så svischar de iväg. De är mer strömlinjeformade nu. Så jag är lite orolig, om jag ska våga lägga mig senare, eller flytta sängen så den står bredvid otygens tunnel, inte ovanför.
|
|
|
Av Håkan Andersson (Lufsen) - Onsdag den 21 maj 2014 kl. 23.21
|
Nja. Man kan vara tilldragande på olika sätt. Vet inte om ordvalet var rätt. Magneter drar till sig metaller som regel... Otyget drar till sig pinnar... Fast det kanske kommer an på vem som håller i pinnen. Strömlinjeformade såskoppar? Ljusets hastighet? Fort skall det gå
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Av Kenneth Wulcan (Wulcan) - Lördag den 24 maj 2014 kl. 18.43
|
|
Ambassadören, sa att det var när sängen kastar, eller rättare sagt rör sig. Då när du sover och vaknar med ett ryck på natten, för det är otygen i tunnlarna som störs av att du har sängen ovanför en tunnel. Och är fjädrarna av metall så stör det det de magnetiska och kommunikationen, på något sätt. Fattade inte mycket om vad han pratade om, men jag kan lova det var väldigt underhållande.
|
|
|
|
|